Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

iStripper 2.0 stable - Q&A

Форум / Всё о iStripper

LiquidAgAggie
Присоединился в Sep 2010

145 Сообщения
4 дней назад
1/ correct the lags & crashes 2/ add a PREVIEW tab on your store 3/ LIST OF CLIPS will be added to the girls' details page.

This is great news! Thank you, @celine!!
Calgon
Присоединился в May 2022

402 Сообщения
4 дней назад
@Celine

The lack of a pop out sidebar for the queue has always been one of my main concerns. Any thoughts on that ?
alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
3 дней назад
Bonjour la Team,

je test en ce moment le screensaver, je trouve que les shows sont un peu saccadés.
alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
3 дней назад (edited)
Je trouve que la liste de lecture est bien faite, ont peut déplacer les shows à notre guise,
mais je trouve aussi un espace énorme non utilisé, peut être envisager de placer 3 colonnes ? , voir 4 colonnes cela nous ferai une liste de 30 ou 40 shows a suivre dans la liste Autoplay,

je trouve aussi que la note et les 3 petits points au bout de chaque ligne de shows ne sont pas très utiles.
je pense que l'on va plus se concentrer sur le placement des shows que autre choses :-)

la partie En cours c'est bien, je placerai peut être ici, après le nom un résumé du descriptif de la carte.ou bien pourquoi pas un commentaire tiré au hasard. peu être un peu trop long.
voyons : je pense aux Age, Mensurations, Taille, Poids, Pays, Note, Date de sortie et Achète moi pour les démos :-) avec un soupir du modèle quant on clic dessus.
celine
TEAM
Присоединился в Sep 2007

1993 Сообщения
3 дней назад
@CelineThe lack of a pop out sidebar for the queue has always been one of my main concerns. Any thoughts on that ?

A lot of thoughts :) and great UX brainstorming planned to find the best solution :)
HighHeelsLover
Присоединился в Jun 2014

54 Сообщения
3 дней назад
Here's my thoughts on iStripper 2.0.
  • There should be an easy-to-find option to disable previews from getting downloaded without permission.
  • I like the new look.
  • There should be an easier way to enable/disable cards, ideally the same way like in the previous versions.
  • Before 2.0, when I was adding clips to a playlist, the clip I was currently mouse-***** was being underscored. This helped me tell which was the last clip I added to the playlist. This feature is missing in 2.0. Because of that, it's easy to add the same clip to the playlist twice or to miss a clip. I want the clip I'm ***** to my playlist to get underscored or highlighted in some way.
  • I like that the clip lists now also show any clips you may have deleted.
alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
2 дней назад (edited)
Bonjour la Team

j'ai quelques shows qui demande la mise à jour, je la lance, le programme a terminé, mais il me dit encore qu'il faut faire la mise à jour.
un exemple de show. 535, 534, 533, itripperxxx
alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
2 дней назад (edited)
Je viens d'effacer le show 535 pour le télécharger à nouveau, mais il m'indique encore mise à jour du show.
ComteDracula
Присоединился в Aug 2017

1348 Сообщения
2 дней назад
J'ai le même problème avec la carte de Rebecca Volpetti - Air Sex One et celle de DJ Sakura - Purple Sugar For Daddy avec la version 1.2.380.

La bannière de mise à jour reste présente.

alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
2 дней назад (edited)
Je télécharge un show,
je suis dans l'onglet (ma collection) avec filtres avancés - Téléchargé

quant le téléchargement est terminé, le show apparait bien dans l'onglet mais il semble que le nombre de show téléchargé ne se met pas a jour. le nombre que l'ont peut voir sur la ligne Trier par :
UmbraSolaris
Присоединился в Jul 2018

3 Сообщения
2 дней назад
Is there a way to sort my collection by date purchased, but starting with the oldest? That's my favorite view.
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
J'ai aussi le même problème @ComteDracula avec la carte de Rebecca Volpetti.
J'utilise la version 1.2.252.
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
Pardon, la version 1.2.552.
Manue
TEAM
CUSTOMER SERVICE
Присоединился в Nov 2014

1106 Сообщения
2 дней назад
@Voyeurpervers Bonjour, Que la bannière de mise à jour reste présente ?
celine
TEAM
Присоединился в Sep 2007

1993 Сообщения
2 дней назад
Guys ! Download the BETA version of iStripper and enjoy :

1/ a PREVIEW" tab in your store
2/ the list of clips on the card details page !!!

(open the settings from your profile menu, scroll to the very bottom and switch from stable to Beta)

Enjoy !
Alkasyn
Присоединился в Apr 2008

729 Сообщения
2 дней назад
Guys ! Download the BETA version of iStripper and enjoy :1/ a PREVIEW" tab in your store2/ the list of clips on the card details page !!!(open the settings from your profile menu, scroll to the very bottom and switch from stable to Beta)Enjoy !

Wow, that's a very good idea. I'd definitely check the clip list and ignore cards with more than 50% of XXX.

But that still won't make me go 2.0 :P
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
Bonjour @Manue sur la carte de Rebecca Volpetti "Air Sex One" 1807.
Manue
TEAM
CUSTOMER SERVICE
Присоединился в Nov 2014

1106 Сообщения
2 дней назад
@Voyeurpervers Ça va être corrigé dès que possible : )
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
Merci @Manue !
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
Mais maintenent s'ajoutent les trois cartes de ce jour, à savoir : Jade Or « Little Bow Blue » 1767, Ksenia Blonde « Starry Sky » 2041 et Lumi Ray « Sports Day » 1793. J’ignore si d’autres ont le même problème.
Voyeurpervers
Присоединился в Jun 2014

164 Сообщения
2 дней назад
Plus, maintenant la carte de Toree "Brisa Marina" 2078.
Dfner
Присоединился в Feb 2018

649 Сообщения
2 дней назад
Guys ! Download the BETA version of iStripper and enjoy :1/ a PREVIEW" tab in your store2/ the list of clips on the card details page !!!(open the settings from your profile menu, scroll to the very bottom and switch from stable to Beta)Enjoy !

Thanks! I was ok with the previous version of 2.0.0.0, but having the clip list available directly on the details page makes things easier and more practical.
Dfner
Присоединился в Feb 2018

649 Сообщения
2 дней назад
Am I missing something? What happens now in this new version 2.0.1. is...

1) I have empty queue.
2) I select several clips to be added to queue
3) I start the queue.
4) I get ***** preview after every clip in my queue (1 clip from queue --> 1 preview clip --> 1 clip from queue --> 1 preview clip etc...). It doesn't make any difference, if I choose "Enable previews" or "Disable previews" in queue. Also, setting "Free preview frequency"-setting (changing between 1 and 6) doesn't have any effect.

Before this newest version, if I selected clips to queue, I didn't have to watch random preview clip between each clip until the queue ended. Something has changed...

Please update the software so that if I select "Disable previews" in queue, the previews are not played while the queue is on.

UmbraSolaris
Присоединился в Jul 2018

3 Сообщения
2 дней назад (edited)
Congrats to Totem on a huge launch! As a software developer I'm kind of impressed at how much care went into this redesign.

Positive feedback
  • Easy to add/remove cards from wishlist in the store (one caveat, see below). I also like that I can see at a glance which cards in the store are already in my wishlist.
  • Playlists are much easier to manage and use!
  • Previews overhaul! I like that I can have unlimited previews and they don't inject into my queue unless I enable them.
  • In the card details page, I like the separation of cards I own and cards I don't own for that girl. But I miss the old click-and-***** (see below).
  • Easier to view/use gift cards

Constructive feedback
  • Previews automatically downloading? If I understand correctly, Totem is filling my disk space without permission even when I don't have previews enabled in my queue.
  • With previews lasting infinitely, we need a way to search for and bulk-delete previews to free up space.
  • Much less efficient to enable/disable cards.
  • I can't disable a card I don't own. This is actually huge for me, as I disable cards I never want to see previews for.
  • I miss being able to set my queue to repeat or shuffle
  • The queue was much better as a side-pane/drawer. I could manage it while browsing at the same time. I could also ***** cards from my collection or previews into the queue directly, which is actually faster and more flexible than using the new right-click menu to add to queue.
  • You should be able to add/remove a card from wishlist in the card details page if you don't own it.
  • I can no longer sort my collection by date purchased from oldest to newest
  • It's hard to find specific card options between the right-click menu and the details page. For instance the list of clips is accessed by right-click on the card only.

Bugs
  • When I visit the "sale" section of the store and there are no cards on sale, the copy tells me something went wrong. Restore the old copy about nothing being on sale.
  • There's still an option in settings to enable a slider for card size in the store, but it doesn't seem to do anything. Remove the option or restore the feature.
  • When I increase the # of girls on screen, they don't always appear. Toggling CPU/GPU mode is the only reliable way I've found to ***** the correct # of girls to appear.
mitchell
Присоединился в Jan 2010

289 Сообщения
2 дней назад
Guys ! Download the BETA version of iStripper and enjoy :

1/ a PREVIEW" tab in your store
2/ the list of clips on the card details page !!!

(open the settings from your profile menu, scroll to the very bottom and switch from stable to Beta)

Enjoy !

@Celine
Thank you. I am going to upgrade once again. Great to see the team working through user suggestions and coming up with a well thought out and structured plan to address same. Kudos.
alerte
Присоединился в May 2008

6514 Сообщения
2 дней назад (edited)
Bonjour la Team,

début test 2.0.1

quant j'écrit un message, il semble ne plus avoir de correction orthographique pour la langue française.
je vais faire plein de fote lol (fautes)
--
quant je crée un nouveau sujet, le titre s'écrit en noir et je ne le vois pas.
--
Je n'ai toujours pas trouvée la réglette ;-)

-- excellent la liste complète des clips dans le profil.

l'ascenseur du forum est noir sur noir, j'ai beaucoup de mal a le trouver parfois et il passe au rouge quant la souris est dessus.
--
Les textes de Derniers messages sont un peu trop sombre.
--
Je suis dans la page principal de forum, je vais dans Derniers messages. si je fait retour arrière je reste sur dernier message.
en fait le retour arrière ne fonctionne plus quelque soit le sujet dans lequel je suis. il me semble que le bouton arrière fait le travail de rafraichissement. et la flèche avant ne fonctionne pas dans le forum,

-- le souci des mises à jour de shows me semble résolut.

passez un bon weekend à lundi.

edit : juste pour être sur, vous ne proposez qu'une seule taille des vignettes dans collections ?
BreatFR
Присоединился в Oct 2008

51 Сообщения
1 день назад
je cherche toujours la réglette également pour réduire la taille des cartes et je trouve ça toujours aussi non ergonomique la nouvelle façon de faire créer/gérer les playlists comparé à la v1.x.
idem dans la v1.x si je mettait le filtre non téléchargé et que je recherchait un modèle j'avais les résultats en non téléchargé et en téléchargé ce qui était super, maintenant dans la v2, il faut mettre non téléchargé > rechercher > désactiver non télécharger c'est nul je trouve.

perso depuis la 1ère beta de la v2 et maintenant je n'ai vu aucune amélioration alors oui le design est plus joli mais j'ai perdu toute l'ergonomie.
c'est bien de pouvoir importer des playlists mais avec des noms limités à 20 caractères on va pas aller loin, même certains modèles ont des noms plus longs donc encore une fois c'est nul (de mon point de vu).

je suis repassé à la v2 depuis qu'elle est la version stable mais j'hésite vraiment à revenir à la v1 car pour moi le SEUL bénéfice de la v2 est le thème sombre sinon ce n'est que du négatif
willyweekly
Присоединился в Jul 2015

423 Сообщения
1 час назад

I currently see 251 "preview cards" in my store when I follow these instructions.
so, If I open the preview, right click a card, and select delete, what does this do for me?

Does it delete the card from the store (for my viewing and later purchase)?
Does it delete the preview file from my computer (and give me space on my drive)?
Does it delete the preview file from use, but remains on my computer?

Thanks

Вам ещё не разрешается участвовать

Будучи бесплатным пользователем iStripper, вам не разрешается отвечать на форуме или же создавать новую тему.
Но вы можете просмотреть основные категории форума или познакомиться с его участниками !