This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
Rex, si j'ai bien compris, les duos vous revienne plus chers et vous ne rentrez pas dans vos frais. D'où la décision d'augmenter le prix des cartes pour les duos. Par ma part, je n'ai pas très envie de payer plus et je préfere me contenter des solo. Bien que vous avez sorti une carte avec 4 filles et je n'ai pas hésité à débourser plus parce là c'était différent, estimant que le contenu en valait la peine. Wait and see...
Merry Pie on DB again would be awesome but sadly I have to pass on this outing. Black cross nipple tape is a huge turn-off for me 😢 Hopefully there will be another card recorded at the same time that I can enjoy.
Brak spełnionych wymagań by wziąć udział w dyskusji.
Jako darmowy użytkownik programu iStripper, nie możesz odpisywać w tematach na forum ani tworzyć nowych tematów. Masz jednak dostęp do podstawowych kategorii dzięki którym możesz pozostawać w kontakcie ze społecznością !