Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

So many hot new models.

掲示板 / iStripperに関する全て

Regulus
Joined in Nov 2016

239 投稿
January 27, 2022
Awesome to enjoy so many hot new models here on iStripper Special Offers and more.😍
Thanks, Team.👍 👍 👍 👍
JonC001
Joined in Mar 2008

1557 投稿
January 27, 2022
I have seen lots of new beauties including the following:

I hope the team continues with this trend as I have many thousands of credits to spend.

Just hope the team NEVER tries the AI route.
Socialhazard
Joined in Nov 2020

1157 投稿
January 28, 2022
👍 😎
muttonjeff
Joined in Nov 2008

815 投稿
January 28, 2022
and todays beautiful trio extends the pleasure

HansSachs
Joined in Mar 2016

989 投稿
January 28, 2022 (edited)
I agree with @Regulus and @JonC001 ; while several members still are again and again being deprecating a supposed decadence of iStripper, I instead find recent selections of models to be extremely good, and even improving - both as beauty and as performances. Go on like so, @TotemTeam !
JonC001
Joined in Mar 2008

1557 投稿
January 28, 2022
@hanssachs said this and I agree 👍:
...I instead find recent selections of models to be extremely good, and even improving - both as beauty and as performances.
Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
January 28, 2022
Cela restera toujours une question de goût personnel. Si certains modèles actuels me plaisent, ce n'est pas une généralité.
It will always be a matter of personal taste. If some current models I like, it's not a generality.
wrightsayswow
Joined in Jul 2020

1160 投稿
January 28, 2022
Just hope the team NEVER tries the AI route.
Natural beauties like those we have always seen on iStripper should surely always win our hearts, no doubt about that. No A.I. substitutes will ever be possible I think 👍
mentorx
Joined in Apr 2010

75 投稿
February 12, 2022
Really, but most of these girls are in a Istripper XXX. I think that the app should be renamed to Istripper XXX for good....😒
Carbo
Joined in Nov 2007

227 投稿
February 12, 2022
@mentorx

Completely agree. 20 of the last 24 cards are XXX. When I want to watch good XXX shows, there are much better ways than iStripper. I'm with iStripper for many years and the main reason was for those beautiful girls stripping on my desktop, not girls masturbating half of the entire show and most of the time faking orgasm.

It also means that for those who are not interested in XXX shows in iStripper, they have to pay full price for only half of the show as they will uncheck all XXX clips anyway, so using only half of the show.

What makes it harder choosing a XXX show to buy, is that we don't even know how many XXX clips it contains and how long those XXX clips are. It's like buying something without knowing what exactly is in the box, just a general description.
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
Tout à fait d'accord avec @mentorx et @Carbo, le nombre de cartes XXX est devenu beaucoup trop fréquent et ne correspond pas avec les stripteases proposés au départ par iStripper.

Maintenant il faut savoir quelles types de cartes sont les plus rentables pour Totem.

Totally agree with @mentorx and @Carbo, the number of XXX cards has become far too frequent and does not correspond with the stripteases initially offered by iStripper.

Now we have to know which types of cards are the most profitable for Totem.

Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
February 12, 2022
Maintenant il faut savoir quelles types de cartes sont les plus rentables pour Totem.

C'est la question ! Peut-être que la partie des membres qui apprécie plus la partie strip-tease est minoritaire? Ce qui ne m'étonnerais pas beaucoup en lisant les interventions sur discord où le x semble être très apprécié 😉

Now we need to know which types of cards are the most profitable for Totem.

That's the question ! Maybe the part of the members that enjoys the stripping part more is in the minority? Which wouldn't surprise me much reading the interventions on discord where the x seems to be very appreciated 😉
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
De plus, les cartes XXX sont toujours trés longues (je n'y suis pas opposé) mais des cartes de 1min. ou un peu plus sont aussi très valables (mais ça n'est que mon opinion). Je suis aussi un VOYEURpervers et les mains et les godmichés CACHENT !!!

In addition, XXX cards are always very long (I'm not against it) but 1min cards. or a little more are also very valid (but that's just my opinion). I'm also a VOYEURpervers and hands and dildos are HIDING!!!
Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
February 12, 2022
@Voyeurpervers, je pense que vous parlez de clips et non de cartes😉 Sinon des cartes de 1 min provoqueraient une révolution 😀
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
@Philours,
bien sûr je parle de clips autrement je me ferais écharper, à juste titre, d'ailleurs. 😂
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022 (edited)
Surtout @Voyeurpervers, ne donnez pas cette idée à Totem, avec les cartes.

Ils ont déjà essayé de diminuer la durée déjà courte des shows VR.

Heureusement @Philours a contesté comme à son habitude en disant qu'il refuse l'achat d'un show VR si court.

Sa grande influence a heureusement fait ajouter la partie plus habillée sur le spectacle en question. Car ici aussi l'accent avait été mis plus sur la partie XXX.

L'histoire ne dit pas, s'il a finit par acheter ce show version améliorée ou corrrigée ?

Especially @Voyeurpervers, don't give this idea to Totem, with the cards.

They've already tried to shorten the already short duration of VR shows.

Fortunately @Philours challenged as usual by saying that he refuses to buy such a short VR show.

His great influence fortunately made him add the more dressed part to the show in question. Because here also the emphasis was put more on the XXX part.

The story does not say, if he ended up buying this show improved or corrected version?
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
@ComteDracula, loin de moi l'idée de raccourcir la durée des cartes elles même mais de raccourcir la durée de certains clips quitte a avoir plus de clips par carte.

@ComteDracula, far be it from me to shorten the duration of the cards themselves but to shorten the duration of certain clips even if it means having more clips per card.
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
@Philours et @ComteDracula, il nous faut revenir au sujet de ce topic sinon nous allons nous faire taper sur les doigts.
Que pensez-vous des nouvelles actrices dernièrement proposées par Totem ??

Pour ma part je trouve qu'il y a un peu trop de poupées Barbie et pas assez d' "asiatiques" et d' "africaines" mais ça c'est seulement mon opinion.

@Philours and @ComteDracula, we have to come back to the subject of this topic otherwise we will get our fingers slapped. What do you think of the new actresses recently proposed by Totem??

For my part, I find that there are a little too many Barbie dolls and not enough "Asian" and "African" dolls, but that's just my opinion.
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022
Qu'avez-vous contre les poupées Barbie ? N'y a t-il pas de poupées Barbie africaines et asiatiques ?

Mais en effet nous l'avons dit à pluisieurs reprises, plus de variété, ne peuvent faire de tort. Moi j'achète tout, donc je ne suis pas difficile. J'aime toutes les femmes. Ne le dites surtout pas à ma Vampirella. Elle me ferait toute une colère, que les démons de l'enfer, ne sauraient où trouver refuge.😆
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
@ComteDracula, par poupées Barbie je pensais aux blondes aux yeux bleus, j'aime aussi beaucoup les dites blondes aux yeux bleus mais il y a énormément de jolies filles ailleurs dans le monde, votre Vampirella terrifie t-elle aussi tout les anges de tout les paradis ??

@ComteDracula, by Barbie dolls I meant blondes with blue eyes, I also really like the so-called blondes with blue eyes but there are a lot of pretty girls elsewhere in the world, does your Vampirella also terrify all the angels of everything paradise??
Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
February 12, 2022
Et bien, et bien ! Je m'absente quelques instants et voilà que je suis de retour avec une réputation de contestataire! 😆😆😆
Les filles? Oui nous avons eu une volée de blondes (aux yeux bleus , peut-être?) Ravissantes, bien sûr. Mais quelques nouvelles venues un peu différentes suscitent mon intérêt 😊 Eva Brown, hier, j'attends également Jessica Night et Kitty 😋
Heureux que vous demandiez également de la diversité @Voyeurpervers , en particulier des Asiatiques et des 💚💚Africaines💚💚 J'ai souvent plaidé leur cause, sans trop de résultat jusqu'içi 😢Mais je n'ai pas dit mon dernier mot 😀
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
Mais une fois de plus @Philours le problème concernant Africaines et Asiatiques est une question de rendement pour Totem. Le dit Totem doit se demander si il y aurait suffisement d'acheteurs interessés par des actrices "exotiques" et si ce marché serait assez rentable. Peut-être une étude de ce type a t-elle été déjà réalisée mais si oui quel en a été le résultat ??

But once again @Philours the problem concerning Africans and Asians is a question of performance for Totem. Said Totem must be wondering if there would be enough buyers interested in "exotic" actresses and if this market would be profitable enough. Perhaps a study of this type has already been carried out, but if so what was the result??
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022
Nous parlons de diversité, et pourtant Eva Brown, est un bon exemple de diversité au niveau corporel. Oui elle est de race blanche, mais a des proportions plus généreuses, que la plupart des dernières filles proposées sur iStripper. Elle est plus femme aussi, étant plus mature.

Pourtant sur discord, j'ai senti, mais peut-être que je me trompe, que les gesn hésitaient à acheter cette carte.

C'est ce genre d'attitude face à la diversité, qui contribue à faire baisser les ventes, et ammener Totem à proposer toujours le même style de fille.

We're talking about diversity, and yet Eva Brown, is a good example of body diversity. Yes she is white, but has more generous proportions, than most of the latest girls on iStripper. She is more feminine too, being more mature.

Yet on discord, I felt, but maybe I'm wrong, that gesn were hesitant to buy this card.

It's this kind of attitude towards diversity, which contributes to lower sales, and leads Totem to always offer the same style of girl.
Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
February 12, 2022
Mais une fois de plus @Voyeurpervers il y a une demande pour ces filles exotiques 😊 Je ne doute pas qu'une étude de rendement ai été faite, du moins c'est probable. Et le résultat nous ne le connaitrons pas. J'ai réalisé un sondage si vous vous souvenez. Mais je n'ai pas eu de commentaire de totem, ce que je regrette beaucoup! J'aimerais fortement qu'il y ai une communication à ce sujet. Que je sache, enfin, où se situe le problème. Est-ce un problème de casting ou est-ce que totem n'en veux tout simplement pas.
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022
Totem donne rarement des réponses, sauf pour les problèmes techniques, afin de corriger des cartes et les jeux.

J'ai essayé souvent d'ammener des gens de l'équipe de répondre sur le forum, mais c'était des clients comme nous, qui n'en savait pas plus que nous, qui proposaient des hypothèses.

C'est bien beau des hypothèses, mais cela ne nous donne pas la vraie version des gens de l'équipe.

Totem rarely gives answers, except for technical problems, to correct maps and games.

I often tried to get people from the team to answer on the forum, but it was customers like us, who didn't know any more than we did, who proposed assumptions.

Hypotheses are fine, but they don't give us the true version of the team members.
Philours
Joined in Feb 2019

1659 投稿
February 12, 2022
@ComteDracula
Vous avez perçu une réticence, peut-être. Comme il s'en dégage également une pour les filles à la poitrine refaite ou les filles tatouées. N'oublions tout de même pas que la participation sur discord n'est pas beaucoup plus importante que sur ce forum quoiqu'on en dise. Il s'agit généralement des quelques même membres qui interagissent et cela n'a pas plus valeur de majorité d'utilisateurs qu'içi 😉
Dorsai6
Joined in Apr 2013

1033 投稿
February 12, 2022
I've also noticed an increase in the proportion of XXX shows and I don't like that.
Voyeurpervers
Joined in Jun 2014

155 投稿
February 12, 2022
En effet @ComteDracula tout est, pour Totem, une question de rentabilité et puis renconter des modèles de type asiatique comme Li Moon, par exemple, doit être difficile pour l'équipe de casting. Pour ma part j'ai à ce jour 5190 cartes donc j'achète toutes les filles, je suis comme le Saint-Esprit : "Women only". Bon d'accord je sors !😂

Indeed @ComteDracula everything is, for Totem, a question of profitability and then meeting Asian type models like Li Moon, for example, must be difficult for the casting team. For my part I have to date 5190 cards so I buy all the girls, I am like the Holy Spirit: "Women only". Alright I'm out!😂
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022
C'est vrai @Philours. N'empêche que des femmes aux formes plus généreuses, et plus mature, il n'y en a pas beaucoup dans la dernière *****ée 2021 et début 2022, ici.

Il y a Belka qui est magnifique, et il y en a qui disaient qu'elle avait plus de poids depuis son retour. Moi je la trouve magnifique cette fille.

That's true @Philours. Still, there aren't many fuller figured, more mature women in the last year of 2021 and early 2022 here.

There is Belka who is beautiful, and there are some who said that she had more weight since her return. I think she's a beautiful girl.
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1318 投稿
February 12, 2022
@Voyeurpervers. Pour ma part j'en ai 5180. Il me manque les 9 dernières SEC, et quelques filles, qui ont été retirées du catalogue. J'imagine que vous avez toutes les SEC ?

@Voyeurpervers. I have 5180 of them, I'm missing the last 9 SECs, and a few girls, who were removed from the catalog. I guess you have all the SEC?

まだ参加することはできません

iStripper の無料ユーザーはフォーラム内のトピックに参加したり新しいトピックを作ることはできません。
でもベーシックカテゴリーには参加できコミュニティーと接することはできます!