Same girls on flash sales, again and again...
iStripperに関する全て
February 15, 2022, 23 アンサー
I get Melena Maria, Katya Clover, Tracy smile, Niemira and Melissa on the free previews 80% of the time, I have it set to 10 min. I have 529 cards on my wishlist, and I always seem to get the same models on the previews.
Somtimes I'll get a 2021 Crystal Clear+ show, and Ill take it, but it happens every once in a while.
I would think it's set to NOT put on sale the cards you wishlisted, otherwise you would finish your collection too quick, so the preview keeps pushing the older cards with higher ratings, thinking that we might like them enough to buy em.
But yeah, it needs to change
-----------------
Je reçois toujours Melena Maria, Katya Clover, Tracy smile, Niemira et Melissa, je l'ai réglé sur 10 min. J'ai 529 cartes sur ma liste de souhaits, et je semble toujours avoir les mêmes modèles sur les aperçus 80 % du temps, parfois j'obtiendrai un spectacle Crystal Clear + 2021, et je le prendrai, mais cela arrivera de temps en temps .
Je pense qu'il est configuré pour ne PAS mettre en vente les cartes que vous avez listées, sinon vous termineriez votre collection trop rapidement, donc l'aperçu continue de pousser les anciennes cartes avec des notes plus élevées, pensant que nous décevrons les aimer suffisamment pour les acheter.
Mais oui, il faut que ça change