Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Spanish Corner

Forum / New users corner

spaintron
Joined in Mar 2009

5 post(s)
March 26, 2009
COMPARTE EN ESPAÑOL UNA OPINIÓN,UN COMENTARIO O UNA ANÉCDOTA RELACIONADA CON VIRTUAGIRLHD.
eldeak09
Joined in Mar 2009

4 post(s)
March 26, 2009
learn english, el progama esta bueno, las muchachas tambien lo vale.
spaintron
Joined in Mar 2009

5 post(s)
March 26, 2009 (edited)
Thank you but i speak six languages !!!
DIDGEDRUM
Joined in Mar 2008

2351 post(s)
March 26, 2009
@spaintron: Good For You, Compadre, More Power to Your Elbow !!!
eldeak09
Joined in Mar 2009

4 post(s)
March 27, 2009
YAEH U RIGHT, SORRY MAN WHAT I MEANT ITS THAT I JUST DONT THINK THAT THE SPANISH SECTION WOULD WORK, IF U KNOW WHAT I MEAN.
Miasmo
Joined in Apr 2009

1 post(s)
April 25, 2009
Me resulta deprimente el ver los pocos comentarios que hay en español, aunque tambien he de entonar mi mea culpa ya que hace mucho tiempo que conozco el programa, aunque lo instale y desinstale cada pocos meses y ya ni recuerdo la de nicks que he usado.
Aldevil
Joined in May 2009

1 post(s)
May 24, 2009
alguien sabe como instalar los skins???
yosho1967
Joined in Apr 2009

439 post(s)
June 4, 2009
I request the Portuguese Corner...
Portugal, Brazil and other countries which speak portuguese.
Well, why not? Thanks.
tiobruno57
Joined in Aug 2008

163 post(s)
June 4, 2009
Yosho, puede empezar algo en Portugés si quiere. No hay que pedir permiso de nadie.

Yosho, you can start a Portuguese thread if you want. You don't need anyone's permission.
Fallingaround
Joined in Jul 2009

1 post(s)
July 7, 2009
Hola buenas, necesito saber una cosa, tengo instalado el programa en un pc de sobremesa, pero quiero instalarlo tambien en el portatil, habria algun problema si lo instalo, ya que no siempre tendre la misma IP?
alexrv09
Joined in Aug 2009

1 post(s)
August 15, 2009
mira Fallingaround dale en la V junto a al reloj en tu computadora y dale en Help. ahy aparecen varias respuestas a tu pregunta, un saludo
Apasas
Joined in Aug 2009

1051 post(s)
August 17, 2009
Fallingaround - He leido en la seccion de ayuda que se puede instalar el programa en dos ordenarores porque cada usuario tiene dos licencias.

Asi que creo que puedes utilizar la misma login en tu portatil a menos que lo hayas instalado ya en un segundo ordenador.

Espero que esto te ayude.

You are not allowed to participate yet

As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !