Agatha Vega's Pictures vs Live Stripping  

  Forum / Everything about iStripper

Ironman79
Joined in Dec 2010

437 post(s)
April 25, 2022
I happened to notice at another site that she has content for she still has her tattoos.

I see that her recent pictures don't have her breast tattoos, but do they show up while she is stripping?

Are the pictures edited?

stefnev1
MODERATOR
Joined in Jul 2008

4469 post(s)
April 25, 2022
@Ironman79
As honeybunny-LisaParadis writes on Discord here https://discord.com/channels/709339443777110026/809788399644573706/961923761135841281 the team has edited the photos after the request of Agatha Vega to not show these tatoos because she's going to remove them by surgery.
Ironman79
Joined in Dec 2010

437 post(s)
April 25, 2022
Interesting...remove them before removing them

That's very proactive of her
Philours
Joined in Feb 2019

1564 post(s)
April 25, 2022
.remove them before removing them

In fact @Ironman79, if I understood correctly, it seems that Agatha has already started the treatment necessary for the disappearance of her tattoos. Which would explain his request to erase what is left of his tattoos
stefnev1
MODERATOR
Joined in Jul 2008

4469 post(s)
April 25, 2022
@Philours
You're totally right. We can see in the clips of her new shows that the tatoos are less clear than before. The work to erase them is in progress.
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1230 post(s)
April 25, 2022
Those tattoos were really tacky. Good decision by Agatha Vega.

Ces tatouages étaient vraiment de mauvais goût. Bonne décision d'Agatha Vega.
Carbo
Joined in Nov 2007

219 post(s)
April 26, 2022
Ces tatouages étaient vraiment de mauvais goût. Bonne décision d'Agatha Vega.
Le message de chacun des tatouages ou bien l'endroit où ils sont placés ?
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1230 post(s)
April 26, 2022
Ces tatouages étaient vraiment de mauvais goût. Bonne décision d'Agatha Vega.Le message de chacun des tatouages ou bien l'endroit où ils sont placés ?

À vrai dire, je ne me suis pas vraiment arrêté sur les messages. Souvent étant en plus en anglais ou autre langue, ils sont plus propre à la comprehension du vécu de la personne elle-même.

Je pensait plus au fait que ceux-ci de loin ressemblaient vraiment à des cicatrices fraîchement faites.

Cette femme est si jolie, je ne comprend pas ces ajouts de tatouages.

La seule raison où je trouve un tatouage acceptable est lorsqu'il y a une imperfection sur la peau, qui peut être caché par un jolie tatouage.

Le problème avec les tatouages, c'est qu'un seul n'est jamais suffissant pour plusieurs personnes. Cela devient une vraie maladie.

Comme je le disais dans un autre message, il n'y a que Lya Silver, qui pour moi est une exception. Car ses tatouages sont une oeuvre d'art. qui lui font à merveille. J'espère par contre qu'elle ne s'en fera pas ajouter d'autres.
Sexy3DBoy
Joined in Jun 2011

469 post(s)
April 26, 2022
Cette femme est si jolie, je ne comprend pas ces ajouts de tatouages.
Il n'y a rien à comprendre avec les tatouages des autres, c'est un choix d'apparence. Ça reflète une partie de leur personnalité à un certain moment de leur vie.

Comme je le disais dans un autre message, il n'y a que Lya Silver, qui pour moi est une exception. Car ses tatouages sont une oeuvre d'art. qui lui font à merveille. J'espère par contre qu'elle ne s'en fera pas ajouter d'autres.
Essayez Tanya Bahtina, je trouve qu'elle vaut le détour dans le genre "body art"😆

L'histoire des tatouges effacés ou semi-effacés sous ses seins c'est du pur concentré de pinaillage!
😂😂😂
ComteDracula
Joined in Aug 2017

1230 post(s)
April 26, 2022
Tanya Bahtina est une tès jolie femme, mais encore là elle a trop de tatouages à mon goût.

You are not allowed to participate yet

As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !