hey, whats up with these new prices?WIth the going on pandemic situation, some more "higher priced" cards than usual are to expect.
I still find this FAR better than getting a general price raising on all cards.Pas de plainte pour moi non plus @HansSachs, mais attention que l'exception ne devienne la règle!
So, there will be no ***** at all by me.
Me Never turn on zombies: The first card that I can never buy even for 1 credit
few girls ( not many, just a few ) look like zombies even without makeup
It is rather sad indeed... This business can sometimes be very exhausting for the most active p.stars... Makeup does not always fully mask ***** or dark circles.
As we say in UK - "it's a dirty job but someone has to do it"😆 😆 😆
Eve Sweet - Sweet Flame
Savana WildChild - Ring Of Fire
It really is worth viewing the show against a black background –Can anyone provide in such a backgound?
Can anyone provide in such a backgound?Use a solid Colour for your Desktopbackground ....
Here you go....@TallandSlimMan Thank's a lot. This really works.
C’est le début de Romy et je pense qu’elle deviendra une favorite de beaucoup, mais surtout ceux qui aiment ce qu’ils appellent « une femme de couleur ».
Si elle est si bonne dans un spectacle de nudité complète, imaginez ce qu’elle pourrait être comme dans un spectacle XXX
Il suffit de regarder et profiter - elle estOui, oui et encore oui @pickles1 tout cela est très juste mais vous êtes encore "réservé". Elle est Méga-super irrésistible. Mais vous saviez que j'apprécierais (je commence a être connu
fantastique.
je la décrirais comme compacte et puissanteBien résumé, cela est très bien et est similaire a beaucoup de filles dans la vie réelle. Je n'ai rien contre les modèles fins et longilignes en nombre sur iStriper, mais la diversité est toujours un plus
Haute énergie, Zuzu n’arrête jamais de danserPetite suggestion a l'occasion ; J'aimerais qu'il y ai un tag pour les cartes de ce type. Faisant la distinction entre les shows énergiques et ceux plus lascifs
As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !