Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Last posts - Page 260

Forum

ComteDracula
Joined in Aug 2017
2716 post(s)

Discussions for Scenes for Version 1.2.X Fullscreen Mode here

Everything about iStripper
March 10, 2023, 5074 answers
Thank you @mcfett for your scenes.

I notice that your girls in the 2 scenes are reversed left/right.

There is a code to add in your scenes so that they are on the right side.

scale: -1.0, 1.0, 1.0
in the Clipsprite section of the .scn file.

I also notice something that bothers me visually in your scene - Mcfett - JabbasPalace.scn

It looks like the girls are not full width, as if they are a bit squashed. I don't know what this is due to. It also seems to be the case with the girls' names and card titles, which appear when the girl is changed.

There would also be the possibility if you want (but not necessary) to add shadow on the ground, for more realism. If you are interested, people here in this thread can help you.

For the rest very beautiful work.

Merci @mcfett pour vos scènes.

Je remarque que vos filles dans les 2 scènes sont inversées gauche/droite.

Il y a un code a ajouter dans vos scènes pour qu'elles soient du bon côté.

scale: -1.0, 1.0, 1.0
dans la section Clipsprite du fichier .scn.

Je remarque aussi quelquechose qui me dérange visuellement dans votre scène - Mcfett - JabbasPalace.scn

On dirait que les filles ne sont pas en pleine largeur, comme si elles étaient un peu écrassées. Je ne sais pas à quoi cela est dû. Cela semble aussi le cas avec les nom des filles et titres des cartes, qui apparaissent lors du changement de fille.

Il y aurait aussi possibilité si vous le désirez (mais pas nécessaire) d'ajouter de l'ombre au sol, pour plus de réalisme. Si cela vous intéresse des gens ici dans ce fil de discussion peuvent vous aider.

Pour le reste très beau travail.