Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

VR 180: Camila Nissa

  论坛 / 关于iStripper的一切

celine
团队
已加入 在 Sep 2007

1847 发布
August 13 (edited)
Camila Nissa, ladies and gentlemen!!

Naughty student during the day, wild ***** to sex at night!

Chek it out : https://www.istripper.com/vr180/detail/994f74916e0af015
muttonjeff
已加入 在 Nov 2008

738 发布
August 13
@celine
you link works (thanks) ... but this card is not yet showing on the VR page
Philours
已加入 在 Feb 2019

1603 发布
August 13
@muttonjeff

Votre remarque est pertinente (merci)...mais Céline n'est pas encore rentrée de vacances😊

Your remark is pertinent (thank you)...but Céline is not yet back from vacation😊
ComteDracula
已加入 在 Aug 2017

1258 发布
August 13
D'autres membres Premium ont-ils eu le même problème que moi d'avoir payé 30 crédits, plutôt que 24 crédits pour ce show VR ?

J'ai ouvert un ticket pour un remboursement de 6 crédits. Pas encore de réponse.


Have other Premium members had the same problem as me of having paid 30 credits, rather than 24 credits for this VR show?

I opened a ticket for a refund of 6 credits. No answer yet.
Amelly
已加入 在 Jan 2008

384 发布
August 14
D'autres membres Premium ont-ils eu le même problème que moi d'avoir payé 30 crédits, plutôt que 24 crédits pour ce show VR ?J'ai ouvert un ticket pour un remboursement de 6 crédits. Pas encore de réponse.Have other Premium members had the same problem as me of having paid 30 credits, rather than 24 credits for this VR show?I opened a ticket for a refund of 6 credits. No answer yet.

@ComteDracula vous êtes de retour et cela ne me fait pas plaisir parce que vos vacances forcées ici et sur Discord ne vous ont pas calmé, vous êtes toujours aussi idiot.
Dans votre message posté il y a 6h, dont aux environ de 20h en France, vous faites la remarque de ne pas avoir eu de réponse (encore) à votre ticket.
C'est tout à fait normal, il n'y a pas de support 24/24 et vous n'aurez une réponse que dans la journée du 14/08/2024.
ComteDracula
已加入 在 Aug 2017

1258 发布
August 14 (edited)
@ComteDracula vous êtes de retour et cela ne me fait pas plaisir parce que vos vacances forcées ici et sur Discord ne vous ont pas calmé, vous êtes toujours aussi idiot.
Dans votre message posté il y a 6h, dont aux environ de 20h en France, vous faites la remarque de ne pas avoir eu de réponse (encore) à votre ticket.
C'est tout à fait normal, il n'y a pas de support 24/24 et vous n'aurez une réponse que dans la journée du 14/08/2024.

Je n'ai jamais quitté @Amelly. Je vois qu'aucun modérateur ne fait son travail en lien à vos remarques directes et inadéquates à mon endroit. Peut être demain, malgré qu'il y a des modérateurs qui peuvent intervenir en tout temps.

J'ai d'autres intérêts que iStripper. Il n'y a eu aucune vacances forcées. J'ai fait le choix volontaire de ne plus écrire. Ni ici, ni sur discord. Et si je le fais, c'est en cas de problèmes seulement, comme c'est le cas actuellement. Je vais continué à appliqué cette politique, parce que ça me convient, et non parce que ça va vous faire plaisir ou pas.

Ceci étant dit, ma question était de savoir si d'autres membres "Premium" avaient eu ce même problème, avec ce show VR. Évidemment que je ne m'attend pas à un remboursement immédiat.

Mais un autre aurait facilement fait la différence. Pas très difficile à comprendre.

Je ne répondrais plus à aucune de vos remarques désobligeantes à mon endroit à l'avenir.

J'aime m'adresser à des gens respectueux dans leurs propos, ce qui n'est évidemment pas votre cas, à la lumière de ce que vous avez écrit plus haut en utilisant gratuitement le mot "idiot" à mon endroit.


I never left @Amelly. I see that no moderator is doing his job in connection with your direct and inappropriate remarks to me. Maybe tomorrow, although there are moderators who can intervene at any time.

I have other interests than iStripper. There were no ***** vacations. I made the voluntary choice not to write anymore. Neither here, nor on discord. And if I do, it's only in case of problems, as is currently the case. I will continue to apply this policy because it suits me, not because it will please you or not.

Having said that, my question was whether other "Premium" members had experienced the same problem with this VR show. Obviously I don't expect an immediate refund.

But another would have easily made the difference. Not very difficult to understand.

I will not respond to any of your disparaging remarks about me in the future.

I like to address people who are respectful in their comments, which is obviously not the case with you, in light of what you wrote above using the word "idiot" gratuitously towards me.
Wyldanimal
主持人
已加入 在 Mar 2008

3896 发布
August 14
Have other Premium members had the same problem as me of having paid 30 credits, rather than 24 credits for this VR show?

With Celine away, I don't think the VR180 show was updated with a Release date.
(it isn't showing in the list of VR180 shows )
So the function that provides a Discount after the release of a VR180 show is not active.

It only shows as being available for 30 credits ( or to use a gift card )
JonC001
已加入 在 Mar 2008

1497 发布
August 14
Why was my post deleted?
ComteDracula
已加入 在 Aug 2017

1258 发布
August 14
Merci @Wyldanimal pour les éclaircissements. C'est très apprécié. 😊

Thank you @Wyldanimal for the clarification. It is much appreciated. 😊
aL0T
已加入 在 Apr 2016

273 发布
August 14
Now this is a must have, sexy VR show! I feel a strong need to buy more credits for some obvious reason!! 💕🔥😍
Sheeban
团队
已加入 在 Sep 2023

64 发布
August 14
Hi! everything should be fixed now 😍
stefnev1
主持人
已加入 在 Jul 2008

4553 发布
August 14
@Amelly
@ComteDracula vous êtes de retour et cela ne me fait pas plaisir parce que vos vacances forcées ici et sur Discord ne vous ont pas calmé, vous êtes toujours aussi idiot.

Merci de ne pas insulter les autres membres du forum. Le qualificatif de "idiot" est de trop ici.

Pour tout le monde : on se calme et on boit frais 😎
wrightsayswow
已加入 在 Jul 2020

1119 发布

您不允许参加!

作为iStripper 的免费用户,您不能在论坛中回答话题或创建新话题。
但您仍然可以访问基本类别并与我们的社区取得联系!